Wandelen aan het Schulensmeer? Raadpleeg het werfplan voor je vertrek

24/04/2024
⚠️ Raadpleeg het werfplan voor je vertrek: klik op de afbeelding om te vergroten. ⚠️

Vanaf oktober 2020 tot augustus 2021 worden er natuurinrichtingswerken uitgevoerd in het Schulensbroek. Omwille van veiligheidsredenen zullen delen van het gebied tijdelijk afgesloten worden. Raadpleeg het werfplan voor je vertrek. Op de delen van het wandelpad die door de werfzone lopen zijn laarzen aangeraden. Gelieve voor jullie eigen veiligheid dit plan en de werfborden ter plaatse te respecteren.

Het werfplan en meer info over het project kan je terugvinden op www.demerdelta.be. Raadpleeg het werfplan voor je vertrek.

Een wandeltip: ontdek het Schulensmeer eens vanuit een ander perspectief en start je wandeling aan de kerk van Schulen (Herk-de-Stad). De rode en blauwe bewegwijzerde wandellussen voeren je rechtstreeks naar het hart van het Schulensbroek. Deze routes blijven toegankelijk tijdens de natuurinrichtingswerken.

In het natte winterhalfjaar zijn degelijke wandelschoenen en/of laarzen aangewezen in het héle natuurgebied.