GEZOCHT: HELPENDE HANDEN

29/03/2024
Of je nu natuurfotograaf bent, graag activiteiten organiseert, een talent als natuurgids hebt, graag jeugdkampen begeleidt of liever aan het onthaal bezoekers verder helpt. Of misschien ben je beter in je element in een redactieteam of als manusje-van-alles in het botenpark. Of krijg je energie van buiten zijn en wil je gewoon graag in de natuur werken. Bij ons kan het allemaal. En we kunnen jouw hulp goed gebruiken. Als vrijwilliger bepaal je zelf je engagement.

Benieuwd naar wat je voor het natuur- en sportcentrum Schulensmeer kan betekenen? Wil je aan de slag als vrijwilliger voor het natuur- en sportcentrum Schulensmeer, laat het ons weten! Neem contact op en we maken je graag wegwijs.

Om ons team te versterken zijn we op zoek naar verschillende vrijwilligers.

Vrijwilliger Onthaal en Winkel:
Voor een warm onthaal van de bezoekers en het verkopen van producten uit de natuur.winkel.

Vrijwilliger Natuuractiviteiten voor Kinderen:
Voor het bedenken en/of begeleiden van natuuractiviteiten voor kinderen tussen 6 en 12 jaar.

Natuurgidsen:
Voor het rondleiden van scholen en/of groepen. Vrijwilligersvergoeding inbegrepen indien gewenst.

Vrijwilliger Administratie en Sociale Media:
Voor kleine en grote kantoortaken en/of de bekendmaking via sociale media van activiteiten, lezingen en cursussen.

Wat we jou bieden:

• Je werkt in een groene oase.
  • Je krijgt de mogelijkheid om leuke sociale contacten te leggen.
  • Je komt terecht in een team van vrijwilligers met een groen hart.
  • Jaarlijks organiseren we voor alle vrijwilligers een bedankdag met een gezellig diner.
  • Daarnaast zijn er geregeld vrijwilligersactiviteiten om het groepsgevoel te versterken.
  • We geven jou de ondersteuning die je nodig hebt.

Ontdek alle vacatures voor vrijwilligerswerk bij het Schulensmeer hier:

>> www.schulensmeer.be/vrijwilligers
>> Give A Day
>> Vrijwilligerswerk.be

Wil je meer info? schulensmeer@natuurpunt.be