HELAAS GEANNULEERD | Winterse wandeling

06/12/2020
Start : 14:00 Einde : 17:00

Tijdens de donkere dagen zijn we geneigd om binnen te blijven. Het landschap lijkt als in een winterslaap. Maar net dat maakt het uniek: de rust, de vergezichten, de verlaten wegen en mystieke taferelen in het Schulensbroek. Kom een frisse neus halen en ontdek die winterpracht van dichtbij. Ontdek samen met een ervaren natuurgids de bijzondere plekjes en wintergasten in het gebied.

Breng je verrekijker mee en verken dit vogelparadijs samen met een natuurgids. De gids neemt je mee op een wandeling rond het meer (8 km).

> Aanmelden voor de activiteit kan vanaf 13.45 u., de wandeling start om 14 u.
> Deelnemen kost 1 euro (lid Natuurpunt) of 2 euro (geen lid) per persoon.
> Aan deze activiteit kunnen max. 30 personen deelnemen. Om zeker te zijn van je plekje kan je op voorhand inschrijven via deze link.