Wintergasten in Schulensbroek (Lummen)

01/03/2020
Start : 14:00 Einde : 17:00

In het Schulensbroek komen tal van trekvogels overwinteren of rusten tijdens hun tocht. Kom kennismaken met onze wintergasten en geniet van het prachtige uitzicht over het meer en de uitgestrekte gras- en weilanden van het Schulensbroek.

Breng je verrekijker mee en verken dit vogelparadijs samen met een natuurgids. De gids neemt je mee op een wandeling rond het meer (8 km).

Praktisch
> Aanmelden voor de activiteit kan vanaf 13.45 u., de wandeling start om 14 u.
> Deelnemen kost 1 euro (lid Natuurpunt) of 2 euro (geen lid) per persoon. Betaling gebeurt ter plekke.
> Aan deze activiteit kunnen max. 30 personen deelnemen. Om zeker te zijn van je plekje kan je op voorhand inschrijven via deze link.