Grote modderkruiper in het Schulensbroek - Week van het water

30/03/2024
Start : 14:00 Einde : 17:00

De grote modderkruiper is een bijzondere gast in het Schulensbroek. De voorbije zomer werd via e-DNA onderzoek gespeurd naar sporen van deze vis. Daarnaast werd via LIFE Delta heel wat leefgebied voor de grote modderkruiper (her)aangelegd. Hoog tijd dus om deze mysterieuze vis beter te leren kennen.

We nodigen jullie daarom tijdens de Week van het Water uit voor een lezing met een terreinbezoek. Kersvers natuurgids Peter De Ridder en conservator Marcel Claes nemen jullie met plezier mee in de leefwereld van de grote modderkuiper en zijn leefgebied in het Schulensbroek.

Wanneer?

Zaterdag 30/03/2024
Aanmelden voor de activiteit kan vanaf 13.45 u., de lezing start om 14 u.

Waar?

Locatie: Bezoekerscentrum Schulensmeer (Demerstraat 60, Lummen)

Prijs?

Gratis deelname

Extra informatie:

Wandelschoenen zijn aangewezen voor de wandeling
Aan deze activiteit kunnen 30 personen deelnemen. Om zeker te zijn van je plekje kan je op voorhand inschrijven via de link hieronder.